Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
8 mars 2016 2 08 /03 /mars /2016 16:09

ہیلو ، تمام

میں آپ کو بتا گزشتہ ہفتے کیا میری چاچی کی سالگرہ پر ہوا کریں گے. مجھے اور میرے خاندان کو اپنے خاندان کی qques دیگر ارکان کے ساتھ مدعو کیا گیا تھا. یہ ایک اچھی چھوٹی سی پارٹی تھی trankillement ملی میٹر ، بھی جا ، زیادہ کارروائی کے بغیر پرانے کی دعوت ، اس سے مجھے شدید گا! لیکن ارے.
میری ماسی 25 سال کے لئے ایک AU جوڑی تھی ، وہ زیادہ سے زیادہ بغیر پیاری تھی ، یہ ایک بندوق نہیں تھا ، سیاہ کندھے کی حد کے بال ، لیکن وہ ایک گدا وفف تھا!یہ تھا کے طور پر وہ کہتے ہیں ، لیکن مجھے یقین ہے کہ وہ نہیں ہوں ، breeches سواری. اس کی چھاتی بہت تھا ، لیکن کوئی کوئی ایک مزیدار تیسا بنا.
خیر ، تہوار باغ میں جگہ لے لی ، میں سنجیدہ نہیں تھی ، لیکن میں ایک دن کھونا نہیں کیا. میں اپنے چچا سے پوچھا کہ اگر میں نے اوپر ان کے کامک پڑھنے کے لئے کرنے کے لئے پر چڑھنے کی اجازت تھی. انہوں نے قبول کر لیا. میں اپنے کمرے میں آیا جب میں نے لڑکی ، لڑکی میں نے مندرجہ بالا کے کمرے میں ماضی میں چلا گیا ، اور دیکھا اس جاںگھیا اپنے بستر پر پڑا. میں واضح نہیں ہے لیکن ان کی بیٹی ، ہر کسی کی طرح باغ میں تھا. میں نے اس کے کمرے میں واپس آ گیا اور اس جاںگھیا دیکھا ، وہاں یہ qques وہ چھوٹی گدی نہ دھوئے پر گندگی کے نشانات تھے! ویسے بھی ، میں ایک عظیم مشت زنی کی خواہش تھی ، میں نے اپنی پتلون اور میرے باکسروں جھکی ، اور میں اپنی "آلہ" کے خلاف اس جاںگھیا میں ملیں دین والی... میں مانتا ہوں ، میں تم سے جھوٹ نہیں ہو گی ، 20 سینٹی میٹر کا بڑا mucosa کے بول!یہ نہیں ہے ، چلو ایمانداری ، 13 سینٹی میٹر ، میرا ہے ، میں ایک مناسب حجم کی تلاش! اچھا... ، ویسے بھی مجھے خوشی دینے کے لئے جاری رکھا اور میں گندگی کی پگڈنڈی پر منظور کیا ، اس سے مجھے زیادہ سے زیادہ حوصلہ افزائی ہو! جب میں سیڑھیوں qq'un نے سنا ہے........ آگے ، اوپر جینس واک آؤٹ کیا ، پتلون اور زمین پر پھینک دیا........ وہ گیا تھا! اس نے مجھ سے پوچھا کہ کیا میں نے اس کے کمرے میں کیا کر رہا تھا ، میں سرخ رنگ تمام کیا گیا تھا اور میں نے اس metrre کے سامنے نہیں حاصل کرنے کی کوشش کی : ملی میٹر میری پرواز تھی واپس نہیں! انہوں نے نیچے دیکھا اور دیکھا اس جاںگھیا Regad ، اور وہ دیکھا پر مجھے ایک بہت ہی منطقی ردعمل ، وہ میری پرواز کرنے اس کی آنکھوں کی طرح جھکی : "وہ کھلا ہوا ہے ، میں نے لنک ، میں 10 سال کی ایک لڑکی نہیں ہوں بنا ، میں جانتا ہوں کہ تم نے کیا کیا ". وہ ہنسا میں نے کہا ، نہیں یہ میری دوسری صورت میں والدین کے مصائب کو ایک لفظ esprérer کی ہمت!. وہ مجھ سے رابطہ کیا اور کہا کہ یہ قدرتی تھا! میں مسکرایا لیکن tjrs بھی پھنس گیا!. انہوں نے کہا : "یہ تہوار بہت برا ہے ، مجھے لگتا ہے آپ بھی تم بھاڑ میں جاؤ...". اس کے ساتھ ہی ، وہ اپنی پینٹ گرا دیا اور ان کے ہاتھ سے مشت زنی کرنا شروع کیا ، میں نے اسے کرتے ہیں ، میں ایک سنگین پر جائیں خواہش تھی! وہ میری ٹونٹی لیا اور چاٹ اسے پاگلوں کی طرح. اس نے اسے بنایا ہے اور vraiemnt kiffer کا ہوا تھا. میں نے آگے قدم رکھا اور اسے بتایا کہ لیٹ کرنے کے لئے ، وہ پورا کیا. میں اسے اس کی تنگ پتلون اور سجانا جاںگھیا ریٹائرڈ اور میں نے اسے چاٹا ، مجھے بہت خوشی کے طور پر وہ مجھے دے سکتا دینا چاہتی تھی! اور میں بھی جاری رہا ، میری زبان انگلی کے آگے پیچھے کر رہا تھا اور میں ، تو ایک دو انگلیاں ، وہ! پاگلوں کی طرح gémissai وہ آسٹریلیا کی چادریں clung.وہ اپنے اوپر اور اس کے چولی لیا ، جیسے میں نے کہا ، یہ ایک چھاتی لیکن اچھا انڈا نہیں تھا ، میں نے اس کے نپل nibbled. انہوں نے کہا : "! مجھے گھسنا ، آگے بڑھو ، میرے پچھواڑے تمہارا ہے" میں ملی میٹر ہچکچاہٹ اگر میں واقعی چاہتا تھا ، لیکن میں نہیں کنڈوم تھا ، لیکن اے ، ہچکچاہٹ کے qques سیکنڈ ، میں چلا گیا واپس ان کی چربی گدا کے باوجود ایک چھوٹی سی مشکل تھی ، وہ اپنے ہاتھ سے ڈک قیادت میں ، میں آہستہ آہستہ شروع کر دیا اور آگے پیچھے molo qques کے پاس جانے کی کوشش کی تو وہ میرے کان میں سرگوشی ان qques الفاظ : "تم نے مجھے bugger گہرے اگر تم چاہتے ہو سکتا ہے". میں درخواست کرتا ہوں اور نہیں میں نے اسے fouttai اس مقعد میں ایک بڑا دھچکا تھا ، وہ بھی تجھ گھنٹے سے زیادہ moaned ، میں نے ایک چھوٹی سی PELF وجہ سے ہم چللا کے دیگر جلانے شروع کر دیا ، میں نے اسے بتایا تکیا لے اور پر چبانا. میں تبدیل کر دیا اور میں لاٹھی کے سامنے اس وقت چلے گئے ، میں نے سنجیدگی سے محسوس کیا کہ میں تمام n'immporte جب میں جا سکتے ہیں دیر تک نہیں psk. وہ m'alonger ellle بتانا اور اس کی پوزیشن میں مجھے گھوڑسوار یہ میری مشین s'assseya پر اس کا تمام کنٹرول کرتا ہے اور مجھے خوش سانس دینے کے لئے جاری رکھا! انہوں نے کہا : "مجھے ایک چہرے بنائیں ، مجھ میں کسی بھی fouttre avoids." میں اب کوئی کنٹرول ، یہ کہہ رہے ہیں ، یہ مجھے اس سے بھی زیادہ حوصلہ افزائی ہو. میں نے اپنا عضو تناسل سے باہر بھیک مانگتا ہوں ، میں اٹھ ، اور میں نے دیوار کے خلاف چسپاں کرنے کے لئے پکڑنے ، میں نے واضح طور پر اس کے بال کا مکمل بلی گھسنا کرنے continaui. میں fouttai Encor میں نے کہا ، "میں نے فیصلہ کیا ، میں آپ کو foutttre میں جائے گا!" میں sweated ، وہ جواب نہیں تھا ، وہ بہت برا ہونا شروع ہوا ، ایک جہاں میں نے آخری کوشش کی سمیت گولیاں qques کے طور پر گہرے طور پر میں جا سکتا ہے جائیں اور میں نے اس بلی کے اندر سب کچھ سفید چٹنی grumeuse گرا دیا. انہوں نے کہا : "یہ بہت اچھا تھا ، میں اپنے گرم jizz محسوس کیا ، لیکن میں آپ کو ایک چہرے ، ٹھیک ہے ، سی ، تم سے پیار سے پوچھا؟".J'acquiessai ، میں ، نہیں رہ سکتا تھا میں ایک گدا ہے کہ بڑی ، میں نے پار کیا تھا کبھی گڑبڑ. ہم نے تھوڑا آرام کیا ، اور مل جائیں میرے خاندان میں شامل ہونے کا لباس پہنے ہوئے. اس کے بعد سے ہم نے یہ کیا کبھی ایک دوسرے کے ساتھ ، اور اس کے علاوہ ، میں نے اتنا کچھ نہیں کرنا چاہتا ہوں ، ایک kth ہے ، اور میں نے ایک لڑکی جو ایک لڑکے کے ساتھ سونے کے لئے ایک نہیں ہوں ، یہ یہ میرے علاقے میں نہیں ہے!

Partager cet article
Repost0

commentaires